Prekių pristatymas ir grąžinimas
Prekių pristatymas ir grąžinimas
PREKIŲ PRISTATYMAS
Užsakymus Lietuvoje siunčiame kliento pasirinktu būdu: per kurjerį su tiesioginiu pristatymu į namus, į kliento pasirinktą paštomatą (Venipak, DPD, Omniva arba LpExpress). Taip pat siunčiame per Lietuvos paštą registruotu pirmenybiniu būdu. Užsakymą išsiunčiame per 1-3 darbo dienas (nuo užsakymo gavimo). Kurjerių ar paštininkų darbo bei pristatymo terminų įtakoti negalime.
Į kitas šalis užsakymus priimame el. paštu manoaviukas@yahoo.com arba telefonu +370 (606) 53388. Į ES ir kitas šalis užsakymus siunčiame per Lietuvos paštą. Pristatymas ES šalyse trunka 7-14 darbo dienų, kitose šalyse – 10-28 darbo dienų. Dėl įvairių (nuo mūsų nepriklausančių) priežasčių pristatymo terminai užsienio šalyse gali ilgėti.
NEMOKAMAS SIUNTIMAS
Perkant už 49 eur ir daugiau, taikomas nemokamas siuntimas (siunčiant į Lietuvoje esantį paštomatą).
GRĄŽINIMAS
Įsigytas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo datos.
GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Norėdami sugrąžinti įsigytas prekes – tiesiog susisiekite su mumis el. paštu manoaviukas@yahoo.com arba telefonu +370 (606) 53388.
Arba galite užpildyti grąžinimo formą.
Grąžinti prekes galite bet kokiu patogiu Klientui būdu – paštomatais (DPD, Venipak, Omniva, LPExpress), Lietuvos paštu, kurjeriais arba pristatyti tiesiogiai (pagal susitarimą).
Taip pat paprastas grąžinimas, jei pageidaujate grąžinti prekes per Omnivą paštomatą: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/aviukas-lt (Grąžinimo kaina 2,15 eur)
Kliento grąžinamos prekės turi būti nedėvėtos, neiškvepintos ar kitaip nesugadintos.
Pinigai per 14 darbo dienų nuo įsigytų prekių grąžinimo datos bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą.
Vadovaujantis Civiliniu kodeksu, pardavėjas visais atvejais garantuoja daiktų kokybę (garantija pagal įstatymą): vartotojams ši nuostata įtvirtinta Civilinio kodekso 6.364 straipsnio 1 dalyje, kitiems asmenims (tarp jų ir juridiniams) – Civilinio kodekso 6.317 straipsnio 2 dalyje. Civilinis kodeksas nustato dviejų rūšių daiktų garantiją – garantiją pagal įstatymą, kuri galioja dvejus metus nuo prekės įsigijimo dienos (Civilinio kodekso 6.338 straipsnis), ir sutartinę arba komercinę (kokybės) garantiją, kuri laikoma papildoma garantija, suteikiama pardavėjo šalia garantijos pagal įstatymą. Taigi, vadovaujantis Civilinio kodekso 6.364 straipsnio 1 dalimi, vartotojas dėl netinkamos kokybės prekės turi teisę kreiptis į pardavėją per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos. Atkreipiame dėmesį, kad Civilinio kodekso 6.335 straipsnio 2 numatyta, kad garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo daiktų perdavimo dienos.
Tinkamos ir netinkamos kokybės prekių keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Civilinis kodeksas ir Mažmeninės prekybos taisyklės, patvirtintos 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija, toliau – Mažmeninės prekybos taisyklės). Paaiškiname, kad Mažmeninių prekybos taisyklių nuostatos nustato bendruosius mažmeninės prekybos Lietuvos Respublikoje reikalavimus. Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatos taikomos ir pardavėjams, parduodantiems prekes pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines sutartis ir ne prekybos patalpose sudaromas sutartis, jeigu Civiliniame kodekse nenustatyta kitaip. Atkreipiame dėmesį, kad, nuotolinės sutarties atsisakymo teisės įgyvendinimą ir jo apribojimus, taip pat ir išimtis, kai negalima atsisakyti nuotolinės sutarties, reglamentuoja Civilinio kodekso 6.22810 – 6.22811 straipsniuose įtvirtintos nuostatos.
PREKĖS KEITIMAS
Jei dėl kažkokių priežasčių – netinkamo modelio, dydžio ir pan. norėtumėte pakeisti įsigytą prekę, susisiekite su mumis el. paštu manoaviukas@yahoo.com arba telefonu +370 (606) 53388.